SFF Event: Drömarbetsgivaren

– för dig som är chef/ledare inom försäkringsbranschen eller arbetar med ledarskapsfrågor

Obs! Föreläsningen är nu fullsatt.

”Att attrahera, engagera och utveckla rätt människor som kan skapa och utveckla relationer är inte bara den enskilt största konkurrensfaktorn framöver, utan även ett av de bästa sätten att uppnå önskad kvalité, effektivitet och lönsamhet.”

För att nå goda resultat är det helt avgörande att kunna attrahera, engagera och utveckla rätt medarbetare på rätt plats. De kommande årens stora pensionsavgångar och bristen på rätt kompetens inom många områden gör inte saken lättare. Och om inte du som chef behandlar dina medarbetare som din största tillgång, vem ska då göra det? I denna föreläsning får du inspiration, modeller och tips för hur försäkringsbranschen kan bli drömarbetsgivaren med hjälp av Svante Randlert och hans nya bok ”Drömarbetsgivaren – de 10 budorden för att få medarbetare att vissla hela vägen till jobbet”. Efter föreläsningen finns också möjlighet att stanna kvar för att ställa frågor eller mingla. Välkommen!

För vem?

Detta event riktar sig i första hand till dig som är ledare eller chef inom försäkringsbranschen, men även andra som arbetar med ledarskapsfrågor eller är intresserade av ämnet.

Föreläsare

Svante Randlert, Business & People Advisor, Academic Work
Svante är en av Sveriges mest anlitade konsulter inom kompetensförsörjning. Han arbetar dagligen med att hjälpa arbetsgivare att attrahera och rekrytera medarbetare och föreläser kontinuerligt. Bland över 1000 föreläsare genom tiderna är han en av endast fyra som fått maxbetyget 5.0 av en hel publik hos Sveriges största chefsnätverk Close.

Har du frågor? Kontakta mig!

Stefan Pärsson
VD, Svenska Försäkringsföreningen