Så hanterar vi på SFF den rådande situationen med coronaviruset

Sen en tid tillbaka arbetar vi på Svenska Försäkringsföreningen på att pausa och boka om, i första hand, våra kommande aktiviteter i mars och april, med anledning av den rådande situationen med coronaviruset covid-19.

Därför kan det helt plötsligt se lite tomt ut i vårt kalendarium under denna period. En stor del av de aktiviteter som påverkats av detta har redan flyttats till ett nytt datum längre fram, antingen under försommaren eller till hösten – och finns då att hitta längre ned i vårt kalendarium. Vissa aktiviteter arbetar vi fortfarande på att boka om. Vi arbetar även löpande på att kontakta de anmälda deltagare som påverkas av detta.

Saknar du någon aktivitet du ville gå på, som du inte längre hittar i kalendariet är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information och aktuell status!

Vi håller oss uppdaterade löpande och allt eftersom situationen förändras anpassar vi vår verksamhet efter detta.

Kontakta oss

Även vi på föreningen har gått över till att arbeta distansbaserat via digitala plattformar en tid framöver för att inte bidra till smittspridningen. Men vi finns fortfarande att nå som vanligt via e-post eller telefon.

Tveka inte att höra av er till någon av oss om du har frågor eller funderingar! Våra kontaktuppgifter hittar du här!