Så hanterar vi på SFF den rådande situationen med Covid-19

Uppdatering 2020-09-07

Vi på SFF följer löpande utvecklingen kring Covid 19-pandemin och anpassar oss efter det läge som råder samt Folkhälsomyndighetens rekommendationer, med god marginal. Vi arbetar alltid för att du ska kunna känna dig trygg att delta på våra utbildningar. Så att du kan fokusera på erfarenhetsutbyte, nya kontakter och ny kunskap, precis som förr.

Tveka inte att höra av er till någon av oss om du har frågor eller funderingar! Våra kontaktuppgifter hittar du här!

Uppdatering 2020-06-09

Vårterminen är nu över för detta år. Den rådande situationen har föranlett till att vi hållit våra första digitala utbildningar och mötesplatser i maj. Höstens kalendarium är publicerat och i det finns en rad utbildningar, nu både online och på plats. Vi på SFF följer löpande Folkhälsomyndighetens rekommendationer och anpassar oss efter det läge som råder, gällande Covid-19. Vi vill att du alltid ska kunna känna dig trygg och ges bästa förutsättningar för deltagande på våra utbildningar.

Uppdatering 2020-04-07

Vi har även beslutat att pausa och omboka våra utbildningar i maj, med anledning av den rådande situationen med coronaviruset covid-19. För mer information, läs nedan.

2020-03-18

Sen en tid tillbaka arbetar vi på Svenska Försäkringsföreningen på att pausa och boka om, i första hand, våra kommande aktiviteter i mars och april, med anledning av den rådande situationen med coronaviruset covid-19.

Därför kan det helt plötsligt se lite tomt ut i vårt kalendarium under denna period. En stor del av de aktiviteter som påverkats av detta har redan flyttats till ett nytt datum längre fram, antingen under försommaren eller till hösten – och finns då att hitta längre ned i vårt kalendarium. Vissa aktiviteter arbetar vi fortfarande på att boka om. Vi arbetar även löpande på att kontakta de anmälda deltagare som påverkas av detta.

Saknar du någon aktivitet du ville gå på, som du inte längre hittar i kalendariet är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information och aktuell status!

Vi håller oss uppdaterade löpande och allt eftersom situationen förändras anpassar vi vår verksamhet efter detta.