Årsavslutning med SFF

SFF avslutar året med inspirationsföreläsning, mingel och prisutdelning

Efter ett spännande år är det dags för Svenska Försäkringsföreningen att runda av 2018 med guldkant. Vi ramar in kvällen med en inspirerande föreläsning om att bli en framgångsmästare och vikten av motiverade medarbetare, och avslutar med att dela ut utmärkelserna SFF Årliga pris och Talang i försäkringsbranschen. Under hösten efterlyste vi nomineringar på engagerade, inspirerande och drivna personer och organisationer som på olika sätt gjort skillnad i sina respektive verksamheter eller i försäkringsbranschen som stort. Den 29 november är det dags att uppmärksamma årets mottagare av utmärkelserna med festligt mingel, snittar och bubbel. Varmt välkommen!

17.30 – 18.00

Mottagning och registrering

Vi tar emot dig på Westmanska Palatset och bjuder på förtäring.

18.00 – 18.45

Inspirationsföreläsning – Bli en mästare i framgång

Magnus Helgesson är entreprenören som öppnade Sveriges första Harrys-restaurang innan han var 23 år och har på kort tid blivit en av Sveriges mest efterfrågade talare. Magnus grundfilosofi är att allt handlar om mänskliga behov och drivkrafter - "mår bra, går bra". Passionerat, underhållande och humoristiskt delar han med sig av sina erfarenheter kring team, ledarskap och motivation. Om du förstår vad som driver människor och organisationer, är ingenting omöjligt!

Magnus Helgesson, grundare och f.d. VD av Harrys

18.45 – 19.00

Prisutdelning SFF Årliga pris

SFF har delat ut utmärkelsen SFF Årliga pris sedan 1965 (tidigare Årets pris i svensk försäkring) - den äldsta forfarande utdelade utmärkelsen i branschen. Priset syftar till att uppmärksamma den person, företag eller grupp som på ett nytänkande och inspirerande sätt under flera år fört branschens utveckling framåt.

Prisutdelning Talang i försäkringsbranschen

Talang i försäkringsbranschen delas ut till en förebild som bidragit till utveckling, innovation och unikt tänk i sin organisation. Pristagaren har arbetat några år i försäkringsbranschen. Kanske kommer personen från en annan bransch och har tagit med sig nya infallsvinklar och har uppvisat potential att fortsätta att utvecklas i, och utveckla, försäkringsbranschen.

19.00 – c:a 20.00

Festligt mingel

Snittar och bubbel serveras medan vi minglar och nätverkar.

Varmt välkommen till en kväll om framgång med festlig inramning!