SFF Årsmöte och inspirationsföreläsning

En kväll med temat artificiell intelligens möter kunder tillsammans med Adam Hagman från Robotdalen!

Svenska Försäkringsföreningens årsmöte är en möjlighet att nätverka och mingla för dig i försäkringsbranschen. Vi kommer att i år bjuda på en spännande inspirationsföreläsning om artificiell intelligens i mötet med kunder. Läs mer om kvällen nedan.

Varmt välkommen!

OBS. Du kan välja att vara med under hela kvällen eller enbart gå på årsmötet eller föreläsningen med mingel.

Kvällens program

Kl. 17.30–18.00

Årsmöte

Registrering inför årsmötet börjar kl. 17.10. När årsmötet är avslutat tar vi en paus och öppnar upp för alla att lyssna på en inspirerande och lärorik föreläsning och nätverka med branschkollegor under kvällens lättsamma mingel.

SFF Årsmöteshandlingar

Verksamhetsberättelse
Revisorernas berättelser
Årsredovisning Svenska Försäkringsföreningen
Årsredovisning för:
- Stiftelsen Svenska Försäkringsföreningens fond av 1985 till minne av Viktor Rubensson, Paul
  Bergholm, Nils Lundgren, Iwar Sjögren och Filip Lundberg
- Stiftelsen Skandiadonationen
- Stiftelsen Arbetsgivarnas Ömsesidiga olycksfallsförsäkringsbolags donationsfond (AÖO-fonden)
- Stiftelsens fond till minne av Ömsesidiga Olycksfallsförsäkringsbolaget Land- och Sjö

Kl. 18.15–19.00

Öppen föreläsning:
Vill försäkringskunderna mötas av artificiell intelligens?

Den artificiella intelligensen har under de senaste åren utvecklats sig allt starkare. Hur ser den framtida utvecklingen ut inom AI? Kan denna nya teknik ta över mycket av det som den traditionella kundtjänsten gör, redan idag? Vill försäkringskunderna mötas av den digitaliserade servicen, eller föredrar kunderna den personliga kontakten? Lyssna på Adam Hagman, Manager Health Robotics, Technologies for Independent Life på Robotdalen, som berättar om det senaste inom artificiell intelligens i kontakten med människor.

Från kl. 19.00

Festligt mingel

Vi avslutar kvällen med ett festligt mingel – en möjlighet att nätverka och skapa nya kontakter till goda tilltugg och mousserande dryck.