SFF Årsmöte 2020 - webbaserat

Observera att årets årsmöte sker digitalt

Mot bakgrund av den senaste tidens utveckling gällande Covid-19-pandemin har vi beslutat att genomföra årsstämman den 26 maj 2020 i digital form.

Du är varmt välkommen att delta. Du anmäler dig som vanligt nedan, du får sedan en bekräftelse via mail och en inbjudan att delta digitalt. I bekräftelsen till årsstämman får du sedan en mer detaljerad beskrivning av hur stämman kommer att genomföras i år.

Under rådande omständigheter blir årets stämma lite mer avskalad, men vi ser fram emot att kunna hålla årsstämman 2021 under mer ordinarie former och med festligare inramning. Vi ses även förhoppningsvis i höst till ett välmatat program, med flera inspirerande event.

Årsmötet är enbart öppet för personliga medlemmar och anställda hos Svenska Försäkringsföreningens företagsmedlemmar.

Välkomna!

Styrelsen i Svenska Försäkringsföreningen