SFF Event: Känna arbetsglädje? Ja, tack! med Christina Stielli

Obs. På detta event kan du välja att delta online eller på plats i Stockholm. Läs mer om detta under Praktisk information.

Vi inleder höstens event med en föreläsning om att känna glädje – både arbetsglädje och ”privatglädje”. Christina Stielli lägger stor vikt vid den egna individens valmöjligheter att förhålla sig till situationer som uppstår i livet, vare sig det är hemma eller på jobbet. Föreläsningen kommer att vara fylld av tips och strategier för att klara just detta, samt ett stort mått skratt och glädje! ”Vi är skyldiga oss själva och vår omgivning att ta det ansvaret”, menar Christina.

Föreläsningen kommer att bidra med insikter om hur du kan:

• Öka arbetsglädjen och trivseln på jobbet
  • Få bättre chans att tackla nödvändiga förändringar
  • Förbättra samarbetsklimatet och medarbetarskapet

Praktisk information

På detta event kan du välja att delta online eller på plats i Stockholm.

På plats: Utifrån rådande situation har vi möjlighet att ta emot max 49 personer på plats i Stockholm på detta event. Därför kan anmälan för att delta på plats komma att stänga tidigare än sista anmälningsdatum. Lokalen rymmer 200 personer så det finns gott om utrymme att hålla rekommenderade avstånd. Frukost severas på plats från kl. 08.00.

Online: För dig som ska delta online skickar vi ut en webblänk i god tid innan eventet. Eventet direktsänds online på utsatt tid.

Om föreläsaren

Christina Stielli

Christina har korats till Årets Talare både 2014 och 2015, och har föreläst näst intill dagligen sedan dess. Få föreläsare kan på ett lika enkelt sätt förmedla SÅ mycket som Christina gör. När man lyssnar på henne flyger tiden förbi och skratten haglar tätt. Samtidigt får man med sig ett flertal tankeställare för livet.

Om SFF Event

SFF Event är mötesplatsen för dig i försäkringsbranschen. Genom våra frukost- och kvällsföreläsningar får du inspiration, kompetensutveckling och framför allt en mötesplats där du träffar branschkollegor från olika företag för erfarenhetsutbyte och nätverkande. SFF Event är kostnadsfritt för personliga medlemmar och anställda på Svenska Försäkringsföreningens medlemsföretag. Välkommen!