SFF Event: Modigt självledarskap och innovation

Framgångsnycklar i en föränderlig värld med Loa Lava

Välkommen till en morgon fylld med mod och innovation! Loa Lava Brynjulfsdottir, Katalysator för Kurage, tar med oss på en inspirerande resa där vi utforskar det modiga ledarskapet och upptäcker hur vi kan lära oss förmågorna som bygger mod.

Vad krävs för att utveckla ett innovativt mindset och en modig kultur i en miljö som genomsyras av försäkringstankens fokus på trygghet och riskminimering? Hur förenar vi idén om sårbarhetseliminering med ett modigt och kreativt ledarskap som präglas av risktagande och innovation?

Det är några av de frågor som Loa kommer lyfta under denna dynamiska frukostföreläsning. Hon kommer också att dela med sig av nycklar till modiga samtal, ökad självinsikt och verktyg för att resa sig efter motgångar.

Anmäl dig nu för en modig morgon där nya tankar väcks och du får möjlighet att utmana dig själv.

08.00-08:30 | Kaffe och fralla (för deltagare på plats)

08:30-09:30 | Föreläsningen Modigt ledarskap och innovation: Framgångsnycklar för en föränderlig värld av Loa Lava

Praktisk information

Du kan välja att delta digitalt eller på plats i Stockholm under seminariet. Detta väljer du i anmälan. Lokal för deltagande på plats är:

Westmanska Palatset
Holländargatan 17

Om föreläsaren

Loa Lava Brynjulfsdottir

Loa är en efterfrågad talare och erfaren ledarskapsutvecklare med gedigen bakgrund inom olika chefs- och ledarroller. Med en MBA i ledarskap och förändringsledning, samt certifieringar inom modigt ledarskap, effektiva team och psykologisk trygghet, erbjuder Loa en omfattande kunskapsbas för att stödja ledare, team och organisationer i deras utveckling och tillväxt.

Om SFF Event

SFF Event är mötesplatsen för dig i försäkringsbranschen och alla som är knutna till försäkringsbranschen kan delta. Genom våra föreläsningar får du inspiration, kompetensutveckling och framför allt en mötesplats där du träffar branschkollegor från olika företag för erfarenhetsutbyte och nätverkande. SFF Event är kostnadsfritt för personliga medlemmar och anställda på Svenska Försäkringsföreningens medlemsföretag. Välkommen!