SFF Event Happy results!

(HaPPy ReSuLTs!)

Innehåll

Happy results är en föreläsning som inspirerar till att forma en rolig arbetsplats. Har man roligt skapar man resultat, så ha kul på vägen! Att skapa en arbetsmiljö där medarbetare känner sig trygga och presterar på topp - ja men det vill vi ju alla vara med att bidra till … Men hur gör man då?

Lisa "Kamojan" Ekström delar med sig av sina erfarenheter kring ledarskap och medarbetarskap. Hon ger oss konkreta tips på hur vi kan göra i svåra situationer för att inte bara lyckas när det lätt. Lisa pratar om vikten av att kunna byta perspektiv utan att tappa fokus på det önskade resultatet, hon berättar också om sin livsindikator och vikten av att skapa hjältar omkring sig.

08.00-08:30 | Kaffe och smörgås (för deltagare på plats)

08:30- ca.10.00 | Föreläsningen - Happy Results! med Lisa Ekström "Kamojan"

Praktisk information

Du kan välja att delta digitalt eller på plats i Stockholm under seminariet. Detta väljer du i anmälan. Lokal för deltagande på plats är:

Westmanska Palatset
Holländargatan 17
111 60 Stockholm

Om föreläsaren

Med tjugo års erfarenhet av ledarskap inom försäljning och kundservice inspirerar Lisa Ekström sina åhörare på ett unikt vis. På ett personligt sätt och med smittande livsglädje engagerar hon med mycket skratt och karisma. Lisa är ärlig och rak och levererar i ett medryckande tempo med mycket energi och aha-upplevelser. Prestigelöst blandas fakta med anekdoter och egna erfarenheter. Du får med dig många värdefulla tips att använda i din vardag.

Lisa "Kamojan" Ekström

Föreläsare och inspiratör

Lisa Ekström är en erfaren och prisad talare som hållit många fartfyllda och underhållande föreläsningar. Hon föreläser om ledarskap, förändringsarbete, medarbetarskap, kommunikation, storytelling, presentationsteknik och om att ge och få bra service.

Om SFF Event

SFF Event är mötesplatsen för dig i försäkringsbranschen. Genom våra frukost- och kvällsföreläsningar får du inspiration, kompetensutveckling och framför allt en mötesplats där du träffar branschkollegor från olika företag för erfarenhetsutbyte och nätverkande. SFF Event är kostnadsfritt för personliga medlemmar och anställda på Svenska Försäkringsföreningens medlemsföretag. Välkommen!