Nominera till SFF Årliga pris 2021

Svenska Försäkringsföreningen uppmärksammar förebilder i försäkringsbranschen sedan 1965. Med anledning av den pandemi som hela världen ställdes inför under 2020 söker vi därför nomineringar med fokus på de utmaningar som uppstod i och med denna. Har du någon, några eller kanske en organisation eller företag som du vill lyfta? Läs då mer om hur du nominerar nedan.

Kriterier

Pristagaren har bidragit till utveckling av försäkringsbranschen och innovativa lösningar med anledning av pandemin. Under pandemin har pristagaren varit en initiativtagare och förebild för andra. Pristagaren arbetar i eller för försäkringsbranschen.

Hur du nominerar

Vi vill att det ska vara enkelt att lyfta en förebild. Ni nominerar genom att skicka följande information till stefan.parsson@forsakringsforeningen.se senast den 14 mars 2021.

1. Vem/vilka du nominerar inkl. kontaktuppgifter till kandidaten. Nominerar du en organisation/ företag anger du kontaktuppgifter till ansvarig person.

2. Motiveringstext där du kort beskriver kandidatens bidrag till försäkringsbranschen eller organisationen samt på vilket sätt kandidaten varit en förebild.

3. Ange även kontaktuppgifter till dig/er som nominerar.

Vi ser fram emot din nominering!